Sunday, November 22, 2009

weekend..

good sunday guys!!huh..aku baru je bgn dr tdo..xla lewat sangat bg org yg membujang lagi..kan??kan??apa plan aku hari nie erk??rasa cm nk keluar jalan2 je..jap2,kena col ayahanda kesayangan tuk mnta wang perbelanjaan....YES!ayahanda otw to bank in the money!semalam(sabtu)adalah hari tidur sedunia..mana taknya,aku bangun kol 10 pg,makan roti 2 keping,tgk tv,bla2...kul 12 aku smbung tdo balik...jaga dalam kol 2..huhu..makan megi,bla2...kul 4 hujan turun mencurah2,lalu aku ambil keputusan tuk tdo lagi!hah!!gila kan??last2,mlm td aku xleh tdo..duk kira berapa kali kipas berpusing.ye lah,semenjak bekerja nie,mana ada masa nak hu ha hu ha lagi..weekend je,mesti rest sepuas puasnya...dah2..ari ni nk buat kerja2 yg berfaedah...seperti??basuh baju,sapu sampah,kemas bilik,kemas umah,kemas dapur!wow!bagusnya!!daaa kawan2..nak g mandi..

No comments:

Post a Comment