Sunday, November 15, 2009

???


situasi 1:

aku:napa rasa cm jauh je perjalanan kita nie??

dia:ye la,u keluar dengan org yg u benci..

aku:i x pernah benci u.i sayang u sgt2.(dalam hati)!

situasi 2:

tgh lepak2 kedai makan..ttiba dia tya:

dia:u tak pergi s*r*an* ke jumpa boyfriend u??

aku:i mana ada bf kat sana.huh."dia ni x tahu ke aku sayang dia sorang ja".

dia:N*** ni,ada bf kat s****ng,tapi lepak ngn kita..bf u x marah ke??

aku:kalau i ada bf,i x keluar ngn u la...

situasi 3:

dia:i tau u dah ada bf.td otw dia ada call u,btol x??

aku:berapa kali i nk ckp,i x da bf.td tu mmber i kat langkawi call..i pun xtahu,mana dia dapat number baru i nie..

aku pun xtahu,cara cmna lg aku nk buktikan pada dia,yg aku mmg btol2 xada org lain..hanya dia dalam hati aku..susah sangat ke dia nk percaya pd aku nie??yang aku ni sayang pada dia!aku sanggup lakukan apa saja utk dia..

No comments:

Post a Comment