Saturday, June 27, 2009

tidak aku gemok(T.A.G)

anda rasa anda hot?
of course i'm HOT!!

upload photo kegemaran anda..












mengapa anda suka photo ini?
sebab photo2 ni smuanya chantek2 n mengingatkan aku pd setiap kenangan yg sama2 kami lalui...

bila kali terakhir anda makan pizza?
masa cuti sem yg lepas..mkn ngan family aku kat eepoh..


lagu terakhir yang anda dengar?
sekarang pun tgh dengar lagu..tercipta untukku!!

apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
layan perasaan,layan lagu jiwang2,berfikir...

selain dari nama sendiri,anda suka dipanggil dengan nama apa?
farhana,ana..
sayang,( utk seseorg sahaja!!)

tag lagi enam orang.

1-wan fatin ayuni
2-fathiah hani
3-nabila
4-ikhsan
5-eton
6-vincent

siapa no 1 bagi anda?
housemate,rakan gelak ketawa berguling2,bergossip.. 

orang no 3 ada hubungan dengan siapa?
dah terang lg bersuluh,ngan bf dia laaa-mas syazani

kata sesuatu berkenaan dengan no 5

sweet,lemah lembut,baik hati

no 4?
rakan sekelas..indonesia mari!!kek lapis 1!!

siapa orang no 2?
housemate saya yg suka makan cendol!!pantang jumpa..sayang dia!!

bagi pesanan pada no 6
vincent,bila dah ada awek,jgn lupa kenalkan pd aku!!ok!!


No comments:

Post a Comment