Friday, May 29, 2009

tired week..



huh..tepat jam 11 pg td,last paper final exam aku...huh...ape lg,seronok tak kira la aku..mana taknya,semalaman x tdoq...study la katakan...dah la paper nie 5 soalan,smua structure..mau tak gabra aku...masuk dewan exam je,truih bukak kertas exam...huh...ada yg aku hafal naik,ada yg tak...ah...xpelah..jawab jer...mcm2 style aku jwb,ada yg aku lukis,tulis..hehehe.selama 2mggu exam week nie,aku ngn dak2 umah aku tdo lepas subuh...mlm study,pagi tdoq.dah mcm burung hantu dah masing2...so,stat rini,aku cuti 2 minggu.2 mggu ja..siot btol.uitm cuti berbulan2...nk p mana pun xtau,2 mggu ja..subuh td,ttiba ja aku teringat sangat2 pada si dia..sumpah aku rindu giler kat dia.aku try col,tp x dapat.off handset..hurm..nk bt cmna...col byk2 kali takut kena marah..




No comments:

Post a Comment